2 Ocak 2010 Cumartesi

death proof


Tarantino'yla açmış bulunmaktayız, yılın aktivitasyonunu..(bu nasıl bir kelime yahu)
neyse efenim; söylenecek çok şey olmakla beraber, hiçbir şey söylememek arasında gidip geldim.
sonra dedim ki: yahu ne yapıyorum ben...
her tat farklıdır, her alınan tat farklıdır.
ben seviyorum diye, senin de sevmen mi gerekir...

death proof izlemek istedim dün.
vanishing point'teki dodge challenger'ı ile sağolsun yine gönlümüzü, gözümüzü doyurdu...
akabinde, "ulen vanishing'i de mi izlesem" dedim, ama yatma vaktimin geldiğini, sabah işe gitmem gerektiğini hatırlayınca...uyku modumu açtım ve tüm gece dodge challenger'ım ile ship's mast oynadık; ama kiminle oynadığımı bilmiyorum...
hahhaha rüyalarımda çoğunlukla saçmalıyorum, bu da onlardan biriydi sanırım (:
aman canım olsun, gerçek diye nitelenen hayatta dakikalar süren an, benim rüyalarımda milisaniye bile sürse, değerdi yahu (:

şimdi de; müzikleriyle de, Tarantino bakışıyla da gönlümüzde yer etmiş filmimizin, enfes melodileriyle kulaklarımızı doyuruyoruz. size de sunalım dedim...
meşhur "kucak dansı"ndaki "down in Mexico" geliyor efenim...kulaklarınıza layık (:

fotolar da sağolsun net dünyasından (: