14 Aralık 2009 Pazartesi

sadece sana

'anlatılamaz yaşanır' noktasındaydı tüm günüm.
aman yarabbi yoğunluk, sıkışmışlık, heyecan, meraklı bekleyiş, sonu gelmeyen görüşmeler, yeni planlar, karşılıklı atışmalar...ama ne olursa olsun, bir heyecan bir bekleyiş hakimdi, en yoğunundan (:


sabahı falan geçtim, dün geceden bu yana, sanki hikayemin gidişatını belirleyecek heyecanı ben yaşıyor gibiydim..
oysa ki, tek yaptığım yanında olmaktı, sen görmesen de!

sanırım bu, karşılıklı verilen ve karşılığında hiçbir şey beklenmeyen değere dayanıyordu!


sevgili arkadaş,

yolun açık, umutlu, huzurlu olsun...

göreceksin, tüm karanlıklar çıkıyor ve çıkacak aydınlığa! senin aydınlığına...

yarattığın bu aydınlık ki, gösterecek yolunu varlığına!


"ve sağlıkla ve umutla ve heyecanla ve nice güzel hayallerle ve bir de nice güzel hedeflerle, yeni bir geleceğe merhaba!" diyebilmen ümidiyle...


yanında, yamacında olmak değildir aslolan,

her daim, bu arkadaşlığın varlığını hissedebilmektir.

benim heyecanımı hissedebilmen adına, bu mektup da sana dairdir sevgili arkadaş!


yolun açık olsun değerli kırmızım!


şimdi de sana; gözümden, gönlümden kopan en sevdiğim kareyi hediye etmek istiyorum...
mavi olmasa da kanatlarım, tüm güzelliği ile gönderiyorum yoluna...

şu yoğun günümün tüm pisliğini attığın için de bir defaya mahsus olmak üzere, teşekkür etmek istiyorum...

bugün güzel bir gün ve biz yaşıyoruz!!!


(şarkı da, 'bir foto alana bir melodi bedava' kampanyamızdan sana gelmektedir.)

haydi; hoş beş

bir de, sen anladın işte, pronto olanından (:

........................
photo: mavi kuş