10 Aralık 2009 Perşembe

sana dair

şu yağmurlu Antalya gündüzü, öğleden sonrası ve akşamı güzel geçti. gecesi de daim olur umarım!

hem hüznüm hem sevincim mevcut şu anda bünyede.
dün, gecenin kör karanlığında yan odamdan çıkıp gelen canım kardeşim, hem güzel hem de iç burkan haberi döktü ağzından ablasına!
gidiyordu......gelecekti...... gelecektin değil mi?

ben de yarın yapmayı düşündüğüm kabak tatlısını "bugün sunalım" bakalım dedim.aldım kabakları, koyuldum yola (: (itiraf:kabaklar benim içindi, o'nun için mantı yaptım, kestane kokuttum mutfağı...) ah ahh, odun sobası olsaydı da, soba güp güp derken pişirseydim kestaneleri..neyse ocağımız, teflon tavamız yardım etti bize (:
dağıttım yine konuyu, huyumdur kuruyamadı gitti (:

canım ailemden 4 adet olarak enfes sofrada buluştuk. her zamanki gibi canım abiciğim eksikti 5. koltukta ): ona da muhteşem iletişim ağı telefon ile ulaştık. ne yapalım yahu!

tamam sustum, kardeşimle geçireceğimiz son akşamımız. töbe töbe, nasıl konuşmak öykü o!

yolun açık olsun birtanem! tüm kalbiyle ablan yanında. bak akrep damarın tutar senin biliyorum, sakin ol, 'eyvallah' de her şeye geç...
sonuçta kardeşten de öte çocuğumsun sen benim! ellerimde büyüttüğüm, uykusuz kaldığım gecelerde ateşinle boğuştuğum, ilk aşkını anlatırken gözlerindeki ışıltıyı gördüğüm, ilk aşk acısını yaşarken sessizce süzülen damlalarını sildiğim çocuğumsun, canımsın!

çok sever bu kadın seni, çok...
yolun açık olsun...