7 Aralık 2009 Pazartesi

3 ve de 5


kimim ben? 35...

yok, o kadar da değil!
hem 3'ü hem 5'i barındırıyor içinde, bir de üstüne birleşip benimle alay ediyor...
aslında 1 bile sayılmam...

böyle anımsıyorlar beni; "35 numaralı masa...." diye tamamlıyor cümlesini yüce hizmet adamı.

bakarsan bahçede sadece 2 masayız. bak ben de aynı etiketi kondurdum. 2 masayız! eyvallah, kabulümdür!
ben gelmişim, 35'e yaslamışım sırtımı, sığınmışım!

sermişim yine maviliği önüme, ısmarlamışım gözlememi, sormuşum yüce hizmet adamına;

"tek kişilik semaver almam mümkün müdür?" diye. cevap tokat gibi yapışmış benliğime;

"ikiden başlıyor efendim."

"tamam, alalım iki kişilik semaverimizi." demişim.
almışım, demlemişim; yanında nefes almayan boş bardağımla, huzura kaldırmışım çay kadehimi...
içelim, güzelleşelim!


'güzel bir gün ve ben yaşıyorum.'


...................................
photo(s): mavi kuş