1 Eylül 2009 Salı

Prag için sonsuz teşekkürler Meo'cum...

şu an tüm yazacaklarım sana dairdir canım arkadaşım...

öyle yoğunluğun içine sıkışmış bir öykü vardı ki bugün sorma gitsin...yeni dönem başladı ve biliyorsun halimi...öğleden sonra, bir çay molası vermiş, müziğe kendimi kaptırmış gidiyordum ki; bir zarf tutuşturuldu elime...baktım İtalya'dan...
"meoooooo" dedim hemen, anladım canım arkadaşım..
büyük bir heyecanla açtım zarfı; ama bir o kadar da dikkatli oldum zarar vermemek için (:

içindeki değeri paha biçilemez yaprağı çıkarttım; döküldü yaşlar gözlerden mutluluktan dolayı....

Kafka'nın ve Nazım'ın nefesini bana yolladığın için sonsuz teşekkürler..

Prag'tan, Kafka'dan, Nazım'dan, Viyana'dan, Freud'tan, Mozart'tan, Venedik'ten ve daha nicelerinden aldım selamını...

eyvallah dostum, eyvallah....


...Mevsim bahara yakın.
Hava lodos.
Nasıl şiddetli
nasıl sıcak esiyor...
N.H.R.