6 Eylül 2009 Pazar

evde bir bayram havası (:

İstanbul'dan abim gelmiş, evde bir bayram havası annem babam bizi çookkkk severmiş (:
evet efenim, doğru okudunuz; en nihayetinde beklenen adam ulaştı Antalya'daki yuvasına...tabi ablam da geldi onu da unutmayalım (yengem yani)

aman yarabbi, bir şenlik bir şenlik sormayın gitsin...annem ve babamın da keyfine diyecek yoktu hani (:

ama ben yine yalnızlığımla baş başa kaldım ): eve dönmek zorunda olmak, yarın işe gidecek olmak ve sevgili ailemle beraber olamayacak olmak sınırlarımı zorlamakta...ama yapacak bir şey yok.. 1 günlük özgürlük bile yetti...

ne demişler, azla yetinmeyi bilmek gerek. bu cümle de 2 gündür beynimde, dudaklarımda sinir olmaya başlıyorum...nedeni de bizde kalsın!

evet şimdi gidiyorum, paylaşım da gerçekleşti, biraz dolaşıp gelirim...
gittim (: