17 Ağustos 2009 Pazartesi

geri sayım başladı efenim (:

sonunda uzun zamandır hasretini çektiğim arkadaşa sahip olacağım, değişiklik şart efenim değişiklik şart...
Dream konserini kaçırdığım zaman çok üzülmüştüm hem dinleyemeyeceğim için, hem İstanbul'un kokusunu ciğerlerime yükleyemeyeceğim için hem de badem ezmesi yiyemeyeceğim için (:
neyse ki badem ezmemi yedim Cihancım sayesinde...
ama şimdi hem kokuyu içime çekeceğim hem badem ezmemden yiyebileceğim hem de sevgili arkadaşıma sahip olacağım...yeahhhh(:
geri sayım başladı, ay çok heyecanlıyım...bugün bitti diyoruz efenim, kaldı mı geriye 3 gün...
yatcaz kalkcaz, yatcaz kalkcaz, yatcaz kalkcaz ve ve ve İstanbul (:
cuma günü adımlayacağım sokaklarında, az da olsa beni çekeceksin vallahi kusura bakma..ne var ki şunun şurasında 3 gün(:
Antalya'ya dönünce arkadaşımı tanıştıracağım sizinle, bekleyiniz...daha ben de tanımıyorum kendisini ama takipteydim (:
ipin ucunu vermek gerekirse 450d (:
hadi gittim ben...