2 Temmuz 2009 Perşembe

50 kuruş

Bu ne şimdi der gibisin değil mi? Benim ayakta kalma sebebim desem.
Hep konuştuk, hep yazdık, hep sustuk, hep bağırdık ya da bağırdığımızı sandık...
Hani bir söz vardır ya; "Biz büyüdük de kirlendi Dünya!" Aynen öyleymiş...Hep çocuk kalmak da kocaaa bir ütopya tabi ki...Bir savaş var, farkında olmadığımız, olmak istemediğimiz bir savaş; İÇİMİZDE, DIŞIMIZDA!

Cebimde 50 kuruş var ne zamandan beri mi? 2 gündür...Ne mi yapıyorum sağlıklı yaşıyorum; yürüyorum, dışarı çıkmıyorum, çıkmak istemekle beraber çıkmıyorum, kitap okuyorum, ilk önce kendimi kandırıyordum:"aaa bak ne güzel işte oku da adam ol bir daha geçmez bu fırsat eline, ohh ne güzel evindesin dışarısı da zaten cayır cayır yanıyor, ne işin var Antalya sıcağında....." diyerek kendimi kandırıyordum..Ama atladığım bir şey var, ben zaten bunlara yani kitaba, filme vs. hep zaman ayırıyordum ki! Zorunluluktan yaptığım için hiç tat alamıyorum..Ama bitiyor bugün kabus..Cebim maaşımla dolacak.Sömürüldüğüm düzenin kapitaliyle..
sağ olun varolun...ben sizler için varım..
sömür sömürebildiğin kadar...Başka ne işin var ki koca Dünya.......