8 Kasım 2009 Pazar

..

büyük bir heyecanla ve hevesle hazırladığım sanal defterimi, bazen (ki çok yalancıyım çoğu zaman) kulağımdaki melodilerle besliyorum. seviyorum müziği, eğer yolu düşerse kaybolmuş bir yolcunun da kulağını beslesin istiyorum!

ama biraz önce, ses versin diye dokundum bir linkime, aa o da ne, ses vermiyor. çok ayıp çok..muzicons'un oynadığı bir oyun sanırım bu biz insancıklara. neyse, hazır sabah erken kalkmayacağım, ben de işe girişeyim dedim. efenim, linklerimi tazeliyorum şimdi...
belki yolunuz düşer de, beslenmek istersiniz.

haydi bakalım, gelirim yine (:

............................................

00.37
yaklaşık 1 saat sonra yeniden yaprağımızın sanal olanına kalem batırmaya gelmiş bulunmaktayız efenim. evet, müzik linklerimizi tazelemiş; kabuk tarçınlı, karanfilli ıhlamurumuzu kaynatmış bulunmaktayız. Perec ile 'kayboluş'a hazır bir bünye ile, ıssız caddeye bakan koltuğa yerleşmek üzere yol alacağım biraz sonra. hafif bir yağmur hakim Antalya semalarında. bunun tadı da başka, sesi de başka, hissettirdiği de başka.
öyle şeyler işte.
sanırım benim 'kayboluş' modum çoktan hazır olmuş da beni bekliyormuş. ee ben daha fazla bekletmeyeyim kendisini.

şimdiden size iyi geceler derim. merak etmeyiniz, sabah güneşi doğuracağım ben, her gecenin sabahını yaşatacağım, yaşayacağım!

...huzurlu rüyalar...